Hamilelikte emzirmek

İki gün evvel yazdığım yazıda, hamile iken emzirmek istemediğimiz için Derman'ı sütten kesmeye çalıştığımızı söylemiştim. Bu konuda o kadar araştırma yaptım, öyle çok insan dinledim ki anlatamam. Sonuç olarak, bugün evimize gelen sağlık görevlisi, eşime hamile iken emzirmenin bebeğe herhangibir zararının olmadığını söyleyince artık kararımı verdim

Hamile iken emzirmek bebeği zehirler olayı safsata

Ancak Şu var ki hamile ve emziren kadınların çok çok iyi beslenmeleri gerekiyor. Zira bu durumda emzirmenin tek zararı anneye. Çünkü anne karnındaki bebek zaten gerekenleri her haülarda alıyor. Emen bebek ha keza. Kala kala anne kalıyor. Vücudu süt mü üretsin, yoksa yeni doğacak bebeğe kan mı taşısın! Beslenmesine dikkat eden annelerde hamile iken bir süre daha emzirmenin hiçbir sakıncası yok, ama vakitlice mesela doğuma 3 ay kala kesilmesi de iyi olur diye düşünüyorum çünkü bu kez de bebek doğduğunda asıl süte ihtiyacı olan varlık o olacak, ve diğer yumurcağın sıram ne zaman gelecek diye beklemesi de pek doğru olmaz :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar